Kedilerimiz






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 yorum:

Eflatoon dedi ki...

maşallah! afacanların en sevimli zamanları

Bekir Lütfi YILDIRIM dedi ki...

Ah canlarım benim! Üç tane mi bebeler? anna kör değil inşallah. Ahh yavrularım. iyi ki siz varsınız. Ama hiç bişi anlamadığınız, yuaholların dünyasındasınız. Keşke size hoş geldiniz diyebilseydim. Sizleri Allah'a emanet ediyorum.

Unknown dedi ki...

Ah buraya kimler gelmiş meğer:)
Bekir bey evet üç taneler ve çok ama çok şekerler. Anne kör değil, sanırım ben yakından fotoğraf çekerken gözlerini rahatsız ettim ki kapatmış hafiften.

Evet o kadar masumlar ki, hani sizin deyiminizle azı dişleri bile yok!
Bizim gibi canavarların dünyasını güzelleştirmek için yollanıyorlar, ama kıymet bilen kim.

saygılar, selamlar

Bekir Lütfi YILDIRIM dedi ki...

Bu arada, siz bizim çetenin eski elemanlarını biliyorsunuz ama yeni kışakla da tanışmışmıydınız?

http://felinechronicles.wordpress.com

Bir kaçını yuvalandırdık ama diğer bir kaçı daha sizin gibi özel ve güzel insanları düşünebilirler sanıyorum..:)

Kulağınızın arkasında bulunsun.

Yorum Gönder